  • Data: 2004-04-26 19:03:08
    Temat: Re: ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska pisze:

    > A co to ma do rzeczy?

    Ma, bo równie dobrze Ty mogłaś, nie zdając sobie z tego sprawy, wystrzelić tu
    z jakimś kuriozalnym pytaniem i zostać potraktowana jak półgłówek. Miło by Ci
    było?

    > Pisanie na newsy, nie gwarantuje pokrzepiającego
    > poklepania po ramieniu. W ogóle życie tego nie gwarantuje.

    1.) To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
    2.) Od zwykłego udzielenia pomocy (albo w razie niemożności, powstrzymania
    się od głupich tekstów) do pokrzepiającego klepania po ramieniu jest daleka
    droga.
    3.) Fakt, że życie czy newsy nie gwarantują miłego traktowania nie jest
    żadnym argumentem przemawiającym za tym, by można było sobie tak właśnie
    traktować innych ludzi.

    > Ludzie się różnią. Na przykład poczuciem humoru.

    Masz rację, przy czym warto sprecyzować, że nabijanie się z czyjejś niewiedzy
    świadczy o poczuciu humoru dość niskich lotów.

    --
    M.