  • 1. Data: 2003-06-16 12:32:47
    Temat: kredyt-komornik
    Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl>

    Prosze o pomoc. Czy jeżeli wzięłam kredyt na siebie ale dla kogoś a teraz
    ten ktoś nie spłaca kredytu a ja mam decyzje o zajęciu wynagrodzenia przez
    komornika istnieje jakaś mozliwość odstąpienia od egzekucji?!
    Próbowałam całą sprawe wyjaśnić w banku ale ich to nie interesuje.Wiem, że
    jeżeli wpłacę te pieniądze nigdy ich nie odzyskam.Jeżeli jest jakieś wyjscie
    z tej beznadziejnej sytuacji proszę o pomoc
    jeannette

  • 2. Data: 2003-06-16 12:43:19
    Temat: Re: kredyt-komornik
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałam całą sprawe wyjaśnić w banku ale ich to nie interesuje.

    Dziwisz się? Umowę mają z Tobą, a komu te pieniądze dałaś, to już nie ich
    zmartwienie.

    > Wiem, że jeżeli wpłacę te pieniądze nigdy ich nie odzyskam.
    > Jeżeli jest jakieś wyjscie z tej beznadziejnej sytuacji proszę o pomoc

    Jeśli nie masz żadnych świadków/dowodów, że te pieniądze wzięła i
    zobowiązała się spłacać inna osoba - nie.

    Jeśli masz - możesz ewentualnie w sądzie dochodzić swoich praw. Latami. I
    bez gwarancji, że to coś da.

  • 3. Data: 2003-06-16 13:03:09
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > zobowiązała się spłacać inna osoba - nie.
    >
    > Jeśli masz - możesz ewentualnie w sądzie dochodzić swoich praw. Latami. I

    W każdym razie zyskalas troche doswiadczenia zyciowego - wszak uczymy sie na bledach
    - tyle ze ta nauka nas sporo czasem kosztuje :)

  • 4. Data: 2003-06-17 05:32:24
    Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl>

    Smutne jest to co mówicie -ale prawdziwe.
    Wiedziałam, że sytuacja jest beznadziejna.
    A życiowe doświadczenie....drogie finansowo, ale cenne życiowo!
    Jeannette