  • 41. Data: 2015-02-08 16:00:12
    Temat: Re: kradzież nieruchomosci?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08 lut 2015 o 14:14, cef pisze:
    > No jeśli nie zapala się notariuszowi żadna lampka w tym wypadku,
    > to znaczy tylko, że dostał dużą działkę i tyle.
    > Ja bym wtedy dokładniej wszystko posprawdzał.
    > Ty nawet nie wiesz jak się za to zabrać, to notariusz niby skąd ma
    > wiedzieć.

    Ale lampka ma się zapalić z jakiego powodu? Co w tych transakcjach było
    podejrzanego?

    --
    .B:artek.

  • 42. Data: 2015-02-08 16:40:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 16:00, .B:artek. pisze:

    > Ale lampka ma się zapalić z jakiego powodu? Co w tych transakcjach było
    > podejrzanego?

    Choćby cena?
    Wprawdzie zwrot "założenie fikcyjnej spółki" to raczej
    dziennikarski sposób na podkolorowanie artykułu i spółka
    była jak najbardziej prawdziwa, ale kolejne transakcje powinny
    zmusić choćby do odrobiny myślenia. Proste sprawdzenie w KRS,
    że spółka powstaje tylko po to żeby dokonać tej jednej transakcji,
    udziałowcy przypadkowi. Ale pewnie poszli do innego.
    Ja bym się pewnie nie nadawał na notariusza, bo w robocie też
    po sto razy wszystko sprawdzam.

  • 43. Data: 2015-02-08 17:15:21
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 16:40, cef pisze:
    > ale kolejne transakcje powinny
    > zmusić choćby do odrobiny myślenia. Proste sprawdzenie w KRS,
    > że spółka powstaje tylko po to żeby dokonać tej jednej

    w takim przypadku notariusz nie powinien zawiadomić prokuratury? A
    przynajmniej sprawdzić pro publico bono łancuszek włąscicieli czy któryś
    nie żyje w błogiej nieswiadomosci?

    --
    @foe_pl

  • 44. Data: 2015-02-08 17:20:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-02-15 o 17:15, the_foe pisze:

    > w takim przypadku notariusz nie powinien zawiadomić prokuratury? A
    > przynajmniej sprawdzić pro publico bono łańcuszek właścicieli czy któryś
    > nie żyje w błogiej nieświadomości?

    Wobec wiary w księgi wieczyste - nie :-)

  • 45. Data: 2015-02-08 17:30:03
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Wobec wiary w księgi wieczyste - nie :-)

    na a gdyby przyszedł jegomość co chce przeniesc prawo własnosci do
    Pałacu Kultury, a co dziwniejsze w KW wszytko sie zgadza?

    --
    @foe_pl

  • 46. Data: 2015-02-08 17:31:43
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08 lut 2015 o 17:30, the_foe pisze:
    > na a gdyby przyszedł jegomość co chce przeniesc prawo własnosci do
    > Pałacu Kultury, a co dziwniejsze w KW wszytko sie zgadza?

    A kto jest właścicielem Pałacu Kultury i na jakiej podstawie to wiesz?

    --
    .B:artek.

  • 47. Data: 2015-02-08 17:51:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-02-15 o 17:31, .B:artek. pisze:
    > A kto jest właścicielem Pałacu Kultury i na jakiej podstawie to wiesz?
    Bardzo dobrze postawione pytanie :-)

    Ad' rem, to p oto właśnie wprowadzono tę wiarę w księgi wieczyste, by
    notariusz nie musiał tego przeglądać wstecz.

  • 48. Data: 2015-02-08 17:58:19
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 17:31, .B:artek. pisze:

    > A kto jest właścicielem Pałacu Kultury i na jakiej podstawie to wiesz?

    Miasto stołeczne, wikipedia. Wystarczajace zrodło by miec watpliwosci
    kiedy menel, prezes nowo utworzonej spolki, chce sprzedac ten obiekt;
    mimo ze KW twierdzi, ze wszytko jest ok.

    --
    @foe_pl

  • 49. Data: 2015-02-08 20:19:45
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08 lut 2015 o 17:58, the_foe pisze:
    > Miasto stołeczne, wikipedia. Wystarczajace zrodło by miec watpliwosci
    > kiedy menel, prezes nowo utworzonej spolki, chce sprzedac ten obiekt;
    > mimo ze KW twierdzi, ze wszytko jest ok.

    Bądź uprzejmy przed dalsza dyskusją jeszcze raz zastanowić się nad
    sytuacją opisaną w tym artykule i ponownie odnieść ją do przykładu z
    Pałacem Kultury. Bo my tu o jednym, a Ty o zupełnie czym innym.

    --
    .B:artek.

  • 50. Data: 2015-02-08 20:54:03
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 20:19, .B:artek. pisze:

    > Bądź uprzejmy przed dalsza dyskusją jeszcze raz zastanowić się nad
    > sytuacją opisaną w tym artykule i ponownie odnieść ją do przykładu z
    > Pałacem Kultury. Bo my tu o jednym, a Ty o zupełnie czym innym.

    niczym te sytuacje sie nie różnią, prócz skali przekrętu.

    --
    @foe_pl