  • 1. Data: 2015-02-07 12:18:42
    Temat: CROSSPOST CD Zgubione awizo - wyrok sądu
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Na zakończenie mojego wątku walki przeciwko Presco i perypetii z
    komornikiem - "Zgubione awizo".
    Sprawa zamknięta :)

    Dla przypomnienia i w skrócie:
    - nie dotarło do mnie żadne awizo
    - odwiedził komornik i ściągnął kasę
    - wbrew radom Grupowiczów twierdzących, że nie ma szansy na odkręcenie
    sprawy, wybrałem się do prawnika
    - wystapiłem o przywrócenie terminu, co się udało
    - komornik oddał kasę
    -...a sąd przyklepał:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/62402481/presco.
    pdf

    Niniejszym wazelina dla siebie za wytrwałość :)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2015-02-08 15:11:09
    Temat: Re: CROSSPOST CD Zgubione awizo - wyrok sądu
    Od: ADMINISTRATÓR ÓSENETÓ <a...@k...com>

    W dniu 2015-02-07 o 12:18, Koziołek pisze:

    > Niniejszym wazelina dla siebie za wytrwałość :)
    >
    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    >
    > Koziołek

    Gra2lejszyn. Na pohybel kondoniarzom - chujograjcom z Inpostu i
    niedojebanym inwalidom - donosicielom z Piczty Polskiej :D
    Bajdełejem - mnie też czeka podobna przeprawa całkiem dużego kalibru.