  • 1. Data: 2015-02-08 20:14:54
    Temat: sprawa o wykroczenie
    Od: pinio <l...@v...pl>

    witam
    mam pytanie pozornie łatwe

    czy jeżeli początkowo odmówiłem przyjęcia mandatu a po 6 dniach
    przyszedłem na posterunek na przesłuchanie i przyznałem się do winy i
    poprosiłem policjanta żeby wystawił mi mandat to on może wystawić czy
    już nie?
    chodzi mi konkretnie o art 97 kpow ?

  • 2. Data: 2015-02-11 16:47:02
    Temat: Re: sprawa o wykroczenie
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "pinio" <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > posterunek na przesłuchanie i przyznałem się do winy i poprosiłem policjanta
    > żeby wystawił mi mandat to on może wystawić czy już nie?

    jezeli:
    a) nie wystapil jeszcze z wnioskiem do sadu
    oraz
    b) bedzie chcial
    to czemu nie?

    natomiast jezeli kazales mu wsadzic sobie ten mandat w ... to
    moze nie chciec

    czysto formalnie to art. 99 kaze mu zlozyc wniosek w momencie
    odmowy przyjecia, ale o ile terminy z punktow 1-3 art 97 par. 1
    nie sa przektoczone a strony nie maja problemow z wystawieniem
    i przyjeciem mandatu to chyba nie ma przeciwwskazan formalnych

    w koncu niewiele sie to rozni od:
    - czy przyjmuje pan mandat?
    - nie..., to znaczy tak, oczywiscie, przyjmuje

    --
    http://db.org.pl/