  • 1. Data: 2015-02-05 19:38:42
    Temat: Bezpieka współczesna
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    Prokurator przeciągał dochodzenie/śledztwo ws fałszywych dowodów kilka miesięcy,
    potem udał, że dostarczył mi postanowienie o umorzeniu, a jak się upomniałem to niby
    przywrócił termin i dostarczył kopię z możliwością złożenia zażalenia. Zażalenie
    złożono z trzech artykułów, prokurator rozpatrzył z przerostem formy nad treścią dwa
    i przesłał do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze. Jest ewidentny fakt tworzenia
    fałszywego dowodu, a Sąd diametralnie odmiennie od II K 467/07 do tego podszedł i nie
    uwzględnia nawet merytorycznych wniosków o przeprowadzenie ekspertyzy
    kryminalistycznej. Materialne wnioski ignoruje ze szkodą dla ludzi i sprawiedliwości.
    Fałszu materialnego nie rozpatrzył obecny już w konklawe SSR Jarosław Staszkiewicz,
    nie rozpatrują organy ścigania i nie wznawiają chorych wyroków. Wszyscy twierdzą, że
    orzeczenia są prawomocne i że Grzegorz Niedźwiecki jako oskarżony w sprawie II K
    4678/07 nie skorzystał z uprawnienia zaskarżenia zapadłego w sprawie wyroku. A czym
    była obecna próba rewizji jak nie zaskarżeniem wyroku? Dlaczego mimo zasadności ją
    ignorują? Czy załączony dowód był, jest wydrukiem notatki ze strony internetowej
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/? Tylko ślepcy powiedzą, że czarne to białe.
    Jutro złożę wniosek o przywrócenie terminu do złożenia apelacji. Znam wynik
    moralistów. Kowal zawinił, a Cygana powieszą.

    http://030267.salon24.pl/629981,bezpieka-wspolczesna

    http://3obieg.pl/bezpieka-wspolczesna

    http://socjolog61.neon24.pl/post/118742,bezpieka-wsp
    olczesna

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/02/05/
    bezpieka-wspolczesna/

  • 2. Data: 2015-02-05 20:07:36
    Temat: Re: Bezpieka współczesna
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-05 o 19:38, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
> [...]
    Jutro złożę wniosek o przywrócenie terminu do złożenia apelacji. Znam wynik
    moralistów. Kowal zawinił, a Cygana powieszą.

    Idź już wreszcie stąd półgłówku nie potrafiący zrozumieć tego co czytasz

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-02-05 21:04:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Niedźwiecki l...@p...fm ...

    > Prokurator przeciągał dochodzenie/śledztwo ws fałszywych

    Pisz so Strasburga... albo Strasburgera spamerze...

  • 4. Data: 2015-02-05 23:24:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Prokurator przeciągał dochodzenie/śledztwo ws fałszywych

    Pisz so Strasburga... albo Strasburgera spamerze...
    ---
    Na czym polega twój problem ? Czytanie grup Ci się przytrafiło i ich nie
    ogarniasz ?