  • Data: 2003-05-30 23:49:35
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-31 01:26, Gotfryd Smolik news napisał:
    [..]

    Upss.... widzę, że prowokator kachna.pl dalej mąci w klarownej wodzie. :(

    Wybacz więc, że piszę to pod Twoim listem, ale w Twoim liście wyczytałem
    bzdury tego trola. :(

    > No właśnie: przemawiają do mnie wszystkie obiektywne czynniki.

    Dajesz się wkręcać w ignorancję bo zapominasz o podstawowej sprawie:
    mamy do czynienia ze *sprzedażą_egzemplarza* programu, a nie
    z *udzieleniem_licencji*, więc art. 67. jest nie na miejscu.
    Pomijając już jakiekolwiek inne dywagacje co to jest pole eksploatacji
    itd. itp.

    Nie wiem dlaczego nie zwróciłeś uwagi, że klient nabywający egzemplarz
    programu jest także tą osobą "która nie podpisała umowy OEM".
    Jaki z tego wniosek? Ano taki jak i w uzasadnieniu tegoż sądu, prawda?

    Do całości dyskusji dodam jeszcze, że ponownie pozwoliłem sobie zadzwonić
    do M$ i ponownie zapytać czy M$ zmieni wreszcie zapisy w licencji na zgodne
    z polskim prawem. Otrzymałem następujące odpowiedzi:

    1. Licencja jest na prawie amerykańskim (sic!), ale nie mają zamiaru jej zmieniać.
    2. Wiedzą, że przegrali sprawę w Niemczech o to.
    3. Nie mają zamiaru ścigać Media Markt
    4. Nie mają zamiaru ścigać ŻADNEGO użytkownika OEM wersji.

    Sądzę, że to prawie wszystko w temacie poza jednym - kto w końcu dobierze się do
    dupy M$ i poda go do sądu za sprzeczne z prawem autorskim warunki ??

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza