  • Data: 2010-08-24 21:15:12
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: piili <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czasami w takich miejscach nawet są informacje, że w tym miejscu
    > działają siły nadprzyrodzone i powietrze z kół znika itp.
    wtedy przynajmniej ktos sprawe stawia jasno

    > Nie popiera.
    mowisz że "słusznie" :/

    > A nie zaparkowałeś np. na miejscu dla inwalidy?
    nie. i specjalnie na to zwracałam uwagę, czy nie ma tam walki o
    miejsca - tam zawsze było miejsce.

    > To Ty tak twierdzisz. Właściciel tego miejsca zapewne ma inne zdanie na
    > ten temat, zwłaszcza jeśli też korzysta sporadycznie i wasza "chęć
    > skorzystania" się pokryje w czasie.

    nikt tego miejsca nie wynajmuje - powtarzam. stoi puste i nieużywane -
    na 100%.
    w związku z tym, właścicielem jest chyba spółdzielnia, nie wiem.
    a o konsekwencje z punktu widzenia prawa pytam w razie konfrontacji z
    administratorem.