  • Data: 2010-08-24 23:14:05
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Aug 2010, piili wrote:

    > nie mogę tego zrozumieć dlaczego wasze metody cieszą się takim
    > uznaniem. nie można kartki zostawić na samochodzie

    Z pewną taką nieśmiałością chciałbym zauważyć, że nie wiedzieć
    dlaczego przypisujesz grupowiczom (konkretnym) konkretne zachowania.
    Dziwne, biorąc pod uwagę tzw. "praktykę".

    Z informacji że w Polsce kradną samochody wywodzisz że to ten
    kto *podaje tę informację* kradnie?
    Żeby nie było - lekko mnie takie podejście irytuje, bo np. na pręgu
    są tacy co regularnie ad personam stosują taką metodę.

    > żeby wyjaśnić z
    > właścicielem sprawę? trzeba komuś koniecznie zniszczyć mienie, sprawić
    > kłopot i zwalić na niego poważne nieraz koszty?

    Nie wiem, pytaj tych co tak robią.

    > i tak jest dobrze?

    Nie, nie jest dobrze, ale widocznie nikt sobie z takimi "metodami"
    nie radzi.

    pzdr, Gotfryd