  • Data: 2010-08-24 21:40:10
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 23:18, piili pisze:

    > nie byłoby problemu, tylko niepokoję się nie mając na niego oka. mam
    > już złe doświadczenia.
    Chyba jesteś tu nowy, więc tylko Cię uprzedzę, że część tutejszych bywa
    też na p.m.sie (nie mylić z tą comiesięczną przypadłością kobiecą). Tam
    już była dyskusja na temat pilnowania auta (ślicznej nowej nabierającej
    z każdym miesiącem wartości Hondy Civic) przez zamknięte w nim dziecko.
    Patent okazał się chybiony :] W każdym razie jak Ci zaproponują, to się
    nie zgadzaj :)

    Jeśli samochód dla Ciebie naprawdę tyle znaczy (to nie grzech, naprawdę
    to rozumiem) jeśli się o niego martwisz, to dlaczego nie chcesz
    przeznaczyć równowartości 30 litrów benzyny na święty spokój i spokojny
    sen? Chociaż z drugiej strony to jak ktoś będzie chciał, to i tak Ci go
    okradnie, porysuje itp. Chyba że sypiasz na parapecie z otwartymi oczami.
    Wszystkie wymienione wcześniej usługi naprawdę wyjdą drożej. A z kolei
    wszystkie "nietrwałe zmiany" np. ciśnienia w ogumieniu itd mogą Cię
    również więcej kosztować. Zapomniałem napisać jeszcze o dość popularnej
    kartce A4 z papieru samoprzylepnego z napisem "Uprzejmie prosimy tutaj
    nie parkować" naklejanej na przednią szybę. Kartce ponacinanej na
    maleńkie bardzo trudne do odklejenia kawałeczki, które trzeba skrobać
    żyletką. Świetnie działa na "inwalidów". Szczerze mówiąc to właśnie
    takiej informacji możesz się spodziewać od zarządcy. I jest to
    całkowicie legalne.

    --
    MZ