  • Data: 2008-01-28 07:42:00
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik noName napisał:
    > Nie jestem prawnikiem wiec nie znam kruczkow fuczkow i innych pierdol
    > prawnych,

    Nop to proponuje NTG.

    > faktem jest ze Aplikacje WiFi same lacza sie do punktu
    > dostepowego ktory nie jest zabezpieczony (czytaj HoTSPOT'em),

    a jakby "samo sie" strzelalo do przechodniow z kałacha, to by było tez ok?

    jak ci si emamosie, to skonfiguruj program lub go nie uzywaj, skoro samo
    ci sie.

    > i moim
    > skromnym zdaniem jesli wlasciciel HOTSpota nie doczytal instrukcji do

    poprosze link do ustawy i paragrafu narzucajacego koniecznosc
    doczytywania do konca.

    > W kazdej insttrukcji do AP jest wyjasnione w jaki sposob blokowac dostep
    > do swojej sieci, jesli uzytkownik AP sie do tego nie stosuje nalezy
    > zalozyc

    Na podstawie tego przepisu nakazaujacego doczytywac do konca?

    > ze udostepnia swoja siec za free dla kazdego , to tak jakby
    > wywalil za okno kilkadziesiat kabelkow z koncowkami RJ45 i do tego
    > podpial Router ktory kazdemu przydzieli Ip bez ograniczen i bramke do netu.

    aha, tu ci emam, uwazasz, ze jak za oknem posesji jest kabelek to mozesz
    sie podpiac, tak? A jakby wystawil kabel zasilajacy to mozesz sie
    podpiac pod zasilanie...

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie