  • Data: 2008-01-28 13:56:43
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen napisał(a):
    > Użytkownik "Irlandysta" <2...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Byly dwie takie sprawy w UK:)
    > A na serio, to pomysl ile mozna krzywdy zrobic wlascicelowi
    > niezabezpieczonej sieci...np. wysylajac z jego IP informacjie o podlozeniu
    > bomby, by byc bardzo delikatnym....bo mozna znacznie bardziej "narozrabiac"
    > na czyjs koszt:)

    prosze się zdecydowac
    albo jest tak ze łaczenie jest nielegalne i wtedy odpowiada łaczący.
    albo jest to legalne i wówczas odpowiada łaczący
    właściciel sieci odpowiada wtedy gdy jest łączącym
    czuje jednak, że na pewno znajdzie sie jakaś łajza która to tutaj zaneguje.
    a mozliwe jest ze nawet w ramach uproszczania prawa jakaś inna łajza
    wprowadzi takie prawo