    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola policji/oprogramowania
    Date: Fri, 30 Apr 2004 16:28:06 +0200

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    > No pewnie. Rzuciłem przykładowo. Jak myślisz, ile chronionych programów
    > jesteś w stanie wpisać z klawiatury bez możliwości dostępu do nośników?

    Odblokowac triali czy sharewarów nielegalnie wprowadzonym kodem jestem w
    stanie sporo i bez szczególnego wysiłku czy kombinowania.

    > Tak, oczywiście. Tylko że wówczas zostanie ślad w logach.

    W logach? Jakich na przykład i ślad czego dokładnie? Pomijajać już nawet
    fakt, że niebardzo wiadomo co chcesz logować, to:

    a) nie każdy system loguje cokolwiek;
    b) nie każdy system ma możliwość logowania działań użytkownika czy
    kontroli dostępu;
    c) mając fizyczny dostęp do komputera nie ma raczej problemów z
    obejściem tych zabezpieczeń, nawet jeżeli istnieją.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński