  • 1. Data: 2013-07-07 14:24:47
    Temat: koniec z pozwami za przedawnione/fikcyjne dlugi :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    ...przynajmniej w e-sądzie

    http://finanse.wp.pl/kat,1036071,title,Koniec-naciag
    ania-obywateli-przez-komornikow-i-windykatorow,wid,1
    5793615,wiadomosc.html

    Ha! Czyżby ktoś w sejmie mnie posłuchał? ;)

    To poproszę jeszcze o legalizację innych narkotyków poza alkoholem ;)

    Nie dla mnie - niech się skarb państwa o VAT za te towary wzbogaci :)

    I normalnie opodatkować kościoły!

  • 2. Data: 2013-07-07 16:54:12
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.07.2013 14:24, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    ania-obywateli-przez-komornikow-i-windykatorow,wid,1
    5793615,wiadomosc.html

    > Ha! Czyżby ktoś w sejmie mnie posłuchał? ;)

    Niesamowite. Nie wyglada jak bubel. Do tego na korzysc uczciwego
    obywatela. Hmmm... cos jest nie tak... ;)

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-07-07 17:29:40
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-07 16:54, hiki o! pisze:

    ania-obywateli-przez-komornikow-i-windykatorow,wid,1
    5793615,wiadomosc.html

    > Niesamowite. Nie wyglada jak bubel. Do tego na korzysc uczciwego
    > obywatela. Hmmm... cos jest nie tak... ;)

    Widocznie ten sposób wyłudzania stał się już nieatrakcyjny. :-)

    --
    rry

  • 4. Data: 2013-07-07 18:24:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-07 14:24, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie dla mnie - niech się skarb państwa o VAT za te towary wzbogaci :)
    >
    > I normalnie opodatkować kościoły!

    I supermarkety i ... :-)

  • 5. Data: 2013-07-07 18:26:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-07 14:24, Andrzej Lawa pisze:
    > I normalnie opodatkować kościoły!

    I banki. jak mógłbym zapomnieć o bankach :-)

    PS. O jej. Zapomniałbym o lekarzach i _prawnikach_ :-)

  • 6. Data: 2013-07-08 00:22:45
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.07.2013 18:24, z wrote:

    > I supermarkety i ... :-)

    Ale jak opodatkuja to nie beda chcieli wprowadzic nakazu zamykania w
    niedziele..

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-07-08 05:24:39
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-08 00:22, hiki o! pisze:

    > Ale jak opodatkuja to nie beda chcieli wprowadzic nakazu zamykania w
    > niedziele..

    No to kościoły też pozamykać w niedzielę, a co? Jak wszyscy, to wszyscy.
    Ale wtedy Żydzi poczują się upośledzeni, bo oni świętują w sobotę. No to
    w sobotę pozamykać synagogi, a co? Jak wszyscy...

    Chyba mam genialny pomysł: Należy konstytucyjnie wprowadzić
    niewolnictwo. Każdy obywatel jest niewolnikiem państwa. Obywatele
    wybrani demokratycznie jako przedstawiciele, z automatu stają się ludźmi
    wolnymi (wszak tworzą państwo). Przynajmniej parę niejasności by się
    wyprostowało.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-07-08 07:08:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > No to kościoły też pozamykać w niedzielę, a co? Jak wszyscy, to
    > wszyscy. Ale wtedy Żydzi poczują się upośledzeni, bo oni świętują w
    > sobotę. No to w sobotę pozamykać synagogi, a co? Jak wszyscy...

    kościoły trzeba całkiem pozamykać

> [...]
    > wybrani demokratycznie jako przedstawiciele, z automatu stają się
    > ludźmi wolnymi (wszak tworzą państwo). Przynajmniej parę niejasności

    a powinno być dokłądnie odwrotnie.

  • 9. Data: 2013-07-10 07:12:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 07 Jul 2013 14:24:47 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    ania-obywateli-przez-komornikow-i-windykatorow,wid,1
    5793615,wiadomosc.html
    > Ha! Czyżby ktoś w sejmie mnie posłuchał? ;)

    Wielkie kombinacje, a i tak poza e-sądem oszuści mają wolną rękę :(
    W tym kraju jedynym sensownym posunięciem byłby wymóg dostarczenia wezwania
    do sądu/powiadomienia o wyroku osobiście oskarżonemu. Jakoś w wielkich
    Stanach potrafią się uganiać z pozwem, a u nas sru - wystarczy złożyć
    papiery w sądzie z fałszywym adresem ofiary a potem komornikowi dać już
    prawdziwy...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944