  • 1. Data: 2013-07-05 21:16:28
    Temat: Proces sądowy, po dochodzeniu, ale zgłoszenia szkody brak.
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    Czy jest mozliwy proces sądowy karny, gdy brak jest osoby/instytucji
    poszkodowanej?
    Gdy NIKT nie zgłasza pretensji o cokolwiek do kogokolwiek?

    Na podstawie jakiego przepisu moze sie toczyć? Zapewne może :o
    bo się toczy.
    Szukam w kodeksie, i na razie nie trafiłem.
    --
    Pozdr. Z_D

  • 2. Data: 2013-07-09 00:05:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-05 21:16, Z_D pisze:

    > Na podstawie jakiego przepisu moze sie toczyć? Zapewne może :o
    > bo się toczy.
    > Szukam w kodeksie, i na razie nie trafiłem.

    Są przestępstwa ścigane z urzędu jeszcze ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90