    From: "erchejms" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konie cd, czyli krótka historia o Czerwonym Jurku i Cytrze
    Date: Mon, 13 May 2002 21:45:10 +0200

    Użytkownik "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl> napisał w
    wiadomości
    > Świetne. Mogę dopisać zakończenie? Mogę? Nie? No to dopiszę.

    Zapraszam!
    Dziekuje za ciekawe dokonczenie!

    dodam jednak pare uwag i korekt:

    Jacek? - Janusz

    "Zyta" juz dawno nie zyje. Denaturat. Karetka byla (juz kilka razy ale ani
    Czeresniak ani Zyta nie wpuscili). Tak czy inaczej ani Zyta ani Jurek nigdy
    nie wytrzrzwieli.

    Droga wzdluz plotu...
    Odgrodzony teren jest daleko od drogi
    Droga nalezy czesciowo do janusza

    a co do dwoch malych chlpcow to nie bylo tak:
    dwoch chlpcow (ok 10 lat) rzucali pod przejezdajace samochody jaka Kinder
    (te z plastiku bo sama czekolada dawno zjedli)
    Janusz im powiedzial aby tego nie robili - a oni na to: "to tylko takie
    jajeczka"
    Pare minut pozniej przejezdal szara skoda. chlopcy rzucili pod nia
    jajeczko...
    kierowca dostal szalu. pisk opon
    cofa. gaz do dechy
    dzieci uciekaja
    dogania ich
    nie wychamowal
    przejechal jednego. przezyl tylko dzieki temu ze slup od plotu (z cegiel)
    zatrzymal samochod.

    Czy zatem kierowca moze domagac sie odszkodowania od janusza za to ze nie
    przekonal dzieci
    A wlasciciel plotu za zniszczenia?
    Dziecko samo jest winne i powinno jeszcze po wyjsciu z szpitala dostac batem
    o karaniu kierowcy nie ma mowy

    konie i skoda: z zycia wziete.
    konie nawiazuja do poprzedniego
    skoda nawiazuje do komentarzy niektorych grupowiczow.

    badz co badz wkurzylem sie
    SPRAWDZE DOKLADNIE JAK TO JEST Z TA ODPOWIEDZIALNOSCIA wlasiciela zwierzat w
    tym konkretnym kazusie

    pozdro