  • Data: 2002-05-13 04:27:08
    Temat: Re: konie cd, czyli krótka historia o Czerwonym Jurku i Cytrze
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>
    napisał w wiadomości

    > Dziękuję wszystkim za posty w sprawie odpowiedzialności właść. koni.
    > Czytałem wszystkie ale znudziło mi sie odpowiadanie nawiedzonym.
    Osobiście,
    > szanując własność prywatną, nie godzę się mimo tego na linczowanie
    każdego
    > intruza, który świadomie bądź nieświadomie wtargnie na czyjś teren.
    Od tego
    > są sądy

    Wal śmiało do sądu.Tylko nie zdziw sie jeśli sąd również powtórzy
    słowa o głupocie i braku wyobrazni opiekuna dziecka(od razu nie
    pozbawią cię praw rodzicielskich).

    Jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskałem i tak już pewnie
    > pozostanie.

    Niedokładnie czytałeś.Było jasno napisane również o odpowiedzialności
    właściciela zwierzęcia.A że przykro słuchać o własnej
    nieodpowiedzialności..No cóż.Tu nie jest biuro adwokackie tylko grupa
    dyskusyjna więc wysłuchałeś także uzasadnienie wyroku;)))

    Leszek