  • Data: 2009-06-02 20:49:24
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emka pisze:

    > Konto w mBanku zakładałam dokładnie w 2002 roku.

    A ja w 2001, zona chyba w 2004. W zadnym wypadku nie bylo kuriera, tylko
    wszystko odbywalo sie za posrednictwem poczty. To samo z karta
    kredytowa. Chyba masz krotka pamiec i cos wymyslasz z tym kurierem bo w
    mbanku nigdy takich praktyk nie stosowano. Zawsze cala korespondencja
    odbywala sie za posrednictwem poczty, co potwierdzaja tez inni
    uczestnicy tego tematu :D

    > Może jeszcze kredytu w ten
    > sposób udzielają?

    Tak tez otrzymalem z mbanku karte kredytowa.

    Jacek Kustra