  • Data: 2009-06-02 21:15:59
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:28i3kq41hvec.kvajzp0d6lfv$.dlg@40tude.net...

    > Na podstawie?

    Na podstawie własnych wewnętrznych widzimisiów? :)
    Nie wiem, tak po prostu jest "od zawsze". Możesz z nimi walczyć, ale
    prościej jest wyrobić pieczątkę za 30 zł i mieć to z bańki. Zwłaszcza, że
    bank może Ci odmówić założenia konta i nic mu nie zrobisz.
    Poza tym pieczątki tej używasz potem praktycznie wszędzie, gdzie trzeba
    podać jednocześnie nazwę, dane teleadresowe firmy i numery nip, regon, więc
    tym bardziej nie widzę problemu.