  • Data: 2009-06-02 09:56:49
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:24lx0itwrc86.isrivzlcehm2$.dlg@40tude.net...

    > jest jego reprezentantem i ma na pewno delegacje do określonych czynności.
    > Łączy go ponadto stosunek pracy, i odpowiedzialność wobec pracodawcy.
    > A jakiś tam kurier?

    Nie_jakiś_, tylko taki, który ma z bankiem odpowiednio skonstruowaną umowę.
    Korzystałeś kiedyś z usług kuriera jako firma, a nie jako osoba fizyczna?

    > Kurier: - nie jestem specjalistą, ale ja odczytałem że nr dowodu to
    > 112233,
    > i taki wpisałem,

    Boszzzz...
    Dane z umowy powinny zgadzać się z danymi z_oryginału_DO.
    Tak samo podpis osoby podpisującej tę umowę.
    To właśnie sprawdza kurier. Jak mu coś nie pasuje, to nie daje umowy i tyle.

    E.