  • Data: 2013-03-21 20:42:51
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-21 20:23, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Ale tu chodzi o pierwszą część zdania. Wypadek nie jest "zawsze efektem
    > nieprzestrzegania przepisu", czasem jest efektem mandat, a czasem jest nic.
    >
    > Gdyby napisał "wypadek zawsze jest efektem a lub b" to miałbyś rację

    Efektem nieprzestrzegania przepisu zawsze jest wypadek
    =/=
    Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu

    Przynajmniej w mojej intencji przy tworzeniu tego zdania.

    np.
    Efektem zapłodnienia zawsze jest zawsze dziecko ludzkie (nieprawda)
    Dziecko ludzkie jest zawsze efektem zapłodnienia (prawda)

    --
    Liwiusz