    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 13 Mar 2013 13:28:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: komornik i nie moje konto
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 20:19:05 UTC+1 użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Chwila chwila, chcesz powiedziec, ze zabranie komus czegos jest dobre, a
    >
    > koles samo sobie winien?

    > Po pierwsze - to nie powinno go obchodzic, nikt mu nie powinien nic
    >
    > zabierac. A jesli chce ktos mu cos zabrac to najpierw go poinformowac co
    >
    > mu zabieraja i dlaczego.
    > Nie robcie z uczciwych ludzi wielbladow i nie wybielajcie tych,
    >
    > dzialajacych na granicy prawa (lub poza nia), bo znaja sie lepiej i
    >
    > wiedza kiedy moga zabrac i po jakim czasie ich zabranie bedzie "wybielone".

    Po pierwsze znamy tylko medialne opis tego przypadku a te jak wiadomo często
    odbiegają od rzeczywistości
    A ludziska kombinuja jak mogą.
    Dwa przypadki które znam:
    Pierwszy jakiś miesiąc temu:
    Komornik przychodzi do dłużnika zajmuje mu sprzęt rtv i auto stojące na posesji.
    Gościu ściemnia ze telewizor nie jego tylko jego matki- wiem że ściemnia bo znam go
    osobiście i zresztą sam mi powiedział co i jak;).
    Auto twierdzi tez nie jego bo sprzedane kilka dni temu a kupujący jeszcze go z
    posesji nie odebrał. Chwilę po wizycie komornika spisuje ze swoim kumplem umowę
    sprzedaży datowana tydzień do tyłu. Komornik nie ustąpił sprawę będzie rozstrzygał
    sąd.
    Przypadek drugi:
    Lokalny znany przedsiębiorca: aktualnie ma już chyba trzecią czy czwarta firme
    zarejstrowaną długów narobione sporo. Mieszka w całkiem okazałym domku, fajne autko,
    ogólnie widać że żyje mu się nieźle.
    Komornik za bardzo mu do tyłka dobrać sie nie może bo cały majątek to byłej(rozwód)
    żony i syna.
    Znam sprawe bo moja mam ma wyrok sadu na 6tys zł +odsetki za zaległe wynagrodzenie,
    urlop itp. Mama ma tez kilka pism od komornika w tej sprawie- "egzekucja
    bezskuteczna"

    > Gdzie sie podziala ludzka jakakolwiek uczciwosc?
    > Komornik powinien pluc sobie w brode za pomylke, i pierwszy przepraszac,
    > proszac o przyjecie przeprosin, a nie zajumac nieslusznie czyjas rzecz i
    > wypinac sie dupskiem plujac na poszkodowanego, ze to "przeciez jego wina".

    Nie wydawajmy wyroków na podstawie notatki prasowej.
    Przecież gość miał możliwość obrony ale "w 30 dni nie zdążył"
    Nie wszystko jest zawsze tak jasne i przejrzyste jak media piszą

    > JAk komornik bierz ecos, czego nie powinien, to wina komornika.
    > A nie poszkodowanego.
    Komornik to niewdzięczny zawód ale inaczej się na to patrzy czytaj często
    zmanipulowane newsy prasowe a inaczej mając w ręku prawomocny wyrok i nie mogąc
    odzyskać swoich pieniędzy.