    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komorka i nauczyciel
    Date: Mon, 16 Feb 2004 11:07:24 +0000 (UTC)

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:c0q140$1f8$1@inews.gazeta.pl:

    > Biling.
    Prepaid.
    I pewien problem z uzyskaniem bilingu.
    Ale i to, i to bezpośrednio poniżej to przykłady tylko,
    zaledwie szczegóły techniczne.
    BTW jaką możesz mieć pewność, że szczwana młodzież nie
    sklonowała uprzednio karty SIM? Do udowodnienia - ale ile zabiegów...

    > Może się nieźle naciąć, bo wcale nie musi wiedzieć, że zaraz po
    > zakończeniu lekcji pokazałem wszystkie uszkodzenia kilku osobom
    > z grona pedagogicznego,
    Które niekoniecznie muszą okazać się wiarygodniejszymi dla sądu,
    który Ty właśnie wyciągasz. Pomijając drobną kwestie co działo się
    z aparatem OD zabrania DO okazania.

    > Nauczyciel, który unika problemów, nie powinien być
    > nauczycielem.
    Cechą predystynującą do bycia pedagogiem jest umiejętność
    stwarzania i pomnażania problemów?!

    --
    pozdro
    poreba