  • Data: 2004-02-17 12:59:55
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:c0rbol$a73$1@inews.gazeta.pl:

    > Z niesłychaną łatwością i niemal niepostrzeżenie przeszedłeś od
    > "unikania" do "stwarzania", a nawet "pomnażania" problemów.
    > Schopenhauer się kłania! ;-)
    Nie, on nie żyje.
    Za to w googlach dalej stoi, że pisałem o: "powodowaniu problemów"
    Ot, powrót do mainstreamu, co i RG dostrzega:
    "nie chodzi o omijanie a o prowokowanie problemów"
    Mlodociany "byznes-mann" zamieniajacy na lekcji lawke w kantor
    juz jest problemem. Po co tworzyc nowe z komorka?

    BTW Szczytem zlosliwej skutecznosci byloby przejecie komorki,
    na czas trwania lekcji do depozytu - dla bezpieczenstwa i wspominanej
    przez Ciebie "skurecznosci" dydaktycznej, i dyskretne kilkukrotne
    bledne wprowadzenie pin1 a nawet unlock_code czy jak tam sie nazywa
    sekwencja zdejmujaca simlocka - oczywiscie w celu wylaczenia tej
    muzyczki co w lekcji przeszkadza.

    --
    pozdro
    poreba