  • Data: 2004-02-11 00:46:23
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:c0a9f1$s08$1@inews.gazeta.pl:

    > Niemożność czasowego korzystania z telefonu jest naturalną
    > (przyznaj, że w sumie obiektywnie mało dotkliwą) konsekwencją
    > złamania obowiązujących (i ważnych z punktu widzenia szkoły)
    > zasad.
    A gdyby to nie był telefon a znaczna suma pieniedzy?
    Szanowny przedpiśca przecież byznesme pełną gębą,
    to i gotówką mógł się na zajęciach zabawiać.
    Zrozumiałem, że wg Ciebie nauczyciel ma prawo pozbawić ucznia,
    "w celach dydaktycznych, ja tylko w celach dydaktycznych"
    na trzy dni kwoty 1862,53zł, czy tak?

    --
    pozdro
    poreba