  • Data: 2004-02-11 11:20:14
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c0d0eq$cf3$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bosz wrote:
    > Renata Gołębiowska wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Na pewno nie KAZDE.

    No więc które?

    > Jesli wykonanie polecenia naruszaloby przepisy "wyzszego rzedu".

    I to jest jedyny warunek? A czy nauczyciel może kazać uczniowi zrobić
    dla siebie (tzn. nauczyciela) zakupy, skopać ogródek, pójść na dyskotekę,
    obejrzeć "Lody na patyku XXIV"? Czy to naruszałoby przepisy
    "wyższego rzędu"?

    > Jesli chodzi o owa "komorke", to osobisciene widze przeciwwskazan, by w

    Mi o komórkę nie chodzi (jeśli już to tylko przy okazji), chodzi mi o
    to co napisał Roman G. (przykład z korytarzem).

    Renata