  • Data: 2004-02-11 09:59:55
    Temat: Re: komorka i nauczyciel
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska wrote:

    [...]

    > No była, ale i co z tego? Nadal nie wiem co upoważnia nauczyciela do
    > wydawania takich poleceń, a uczniowi nakazuje ich przestrzegania.

    Mila pani Renato.

    Zawsze wydalwalo mi sie ze inteligentni ludzie
    SAMI wiedza kiedy sie smiec.

    > Ironizowanie bosza odczytałam jako poparcie dla tezy, że nauczyciel
    > jednak ma takie prawo, aczkolwiek poparcie to nie zostało poparte
    > żadnym paragrafem, więc treść merytoryczną oceniam na zero,

    Mysli pani ze kazda wypowiedz trzeba uzasadniac ?
    Moze slyszalapani cos o prawach i obowiazkach ucznia,
    o regulaminach szkoly...

    Moze najpierw przed zadanie pytania dlaczego uczen ma sluchac polecen
    nauczyciela i jakich moznaby sie zastanowic ?

    Oczywiscie, ze nauczyciel nie mial prawa zabrac "wlasnosci" ucznia,
    i bedac niegdys nauczycielem NIGDY bym sobie na to nie pozwolil.

    Nie wyprosilbym tez ucznia z klasy.. , nie dal sobie zalozyc kosza na smieci
    na glowe, ale na pytanie dlaczego uczen ma wykonywac polecenia nauczyciela
    odpowiedzialbym TAK SAMO NIEMERTORYCZNIE. Ze tak wlasciwe mysle, ze to
    nauczyciel powinien sluchac ucznia - i koniec..
    Po prostu uwazam taka odpowiedz na to pytanie za wlasciwa..

    Pozdrawiam

    Boguslaw