    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komorka i nauczyciel
    Date: 10 Feb 2004 18:16:40 GMT

    In article <c0aqou$lm4$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jacek P. wrote:

    > Pomimo braku uśmieszków ironia bijąca z postu 'bosza' była tak wielka, że
    > aż trzeba było oczy mrużyć.

    No była, ale i co z tego? Nadal nie wiem co upoważnia nauczyciela do
    wydawania takich poleceń, a uczniowi nakazuje ich przestrzegania.
    Ironizowanie bosza odczytałam jako poparcie dla tezy, że nauczyciel
    jednak ma takie prawo, aczkolwiek poparcie to nie zostało poparte
    żadnym paragrafem, więc treść merytoryczną oceniam na zero,
    zabarwienie emocjonalne powyżej zera, ale jak już wspomniałam,
    nie jest ono poparte niczym merytorycznym. Nie interesowała mnie
    emocjonalna ocena ogólnych relacji uczeń-nauczyciel, a podstawa
    prawna dotycząca konkretnej propozycji. A bosz niczego takiego nie
    podał
    Najlepiej poczekajmy na odpowiedź pomysłodawcy.

    Renata