    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Date: Thu, 10 Oct 2013 19:36:12 +0200

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:5256e345$0$14835$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ps.com...

> [...]
    > nie ma, to ma napisać, że wentylacja nie spełnia wymagań. Powinien
    > sprawdzić, czy nie działa z powodu nadmiernego doszczelnienia (tj.
    > powtórzyć pomiar przy uchylonych oknach), czy z powodu np. niedrożności
    > pionu albo czyjejś fantazji wstawienie sobie wentylatora w uszczelnione
    > odprowadzenie z okapu kuchennego.
    >
    > A nadmierne doszczelnienie przy "junkersie", zwłaszcza starym (bez
    > czujek-bezpieczników), to próba samobójcza. Częsty przypadek, gdy były
    > piece, potem zmieniono na ogrz. elektryczne, wymieniono okna na

    No i właśnie mi o to chodzi. Jak napisze, że wentylacja nie działać przy
    zamknach, to powinno automatycznie iść zawiadomienie do nadzoru
    budowlanego, który wdraża procedurę administracyjną. W skrócie wymuszają
    zrobienie projektu i jego realizacje. Może wymiana okien, a może zrobienie
    otworów w ścianie. To rzecz wtórna. Ma działąć.