  • Data: 2013-10-10 21:43:21
    Temat: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > zmiany w konstrukcji mają być zgodne z projektem.
    > W projekcie budynku stoi jak byk jakie okna mają być.

    Ale zmiany konstrukcyjne wymagają zgody architekta, a dopóki okna maja
    wymiar otworów okiennych, to spełniają wymóg bycia zgodnymi z projektem.
    Możesz sobie pierdyknąć okna z trzema szybami i nikomu nic do tego. Nawet
    beleczkę między szybkami możesz sobie przesunąć (lub usunąć) w/g własnego
    widzimisia. :)
    Co innego, jak chcesz poszerzyć otwór okienny, zrobić okrągłe zamiast
    prostokątnych itd.
    To dotyczy także szczelności okien!
    Dlatego chciałem od Ciebie poparcie w jakiś przepisach, bo może coś się
    pozmieniało ostatnio.

    > Chodzi o wymiany okien w starych blokach, ktore z gory zakładały
    > nieszczelność okien.

    Te założenia nie były celowe... Tak kiedyś produkowano.

    > Wiele administracji wprost napisało ze plastikowe okna nie spełniają
    > wymagań projektu i nie mogą być montowane.

    Bo w wielu administracjach siedzą bardzo często ciepłolubne k. i próbują być
    najważniejsze na Świecie.
    Co oczywiście wcale nie oznacza, że musisz się z nimi zgadzać.
    Pozdrawiam.
    WOJO