  • Data: 2013-10-11 23:30:21
    Temat: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Oct 2013, animka wrote:

    > Toteż dlatego jak zauważyłam, że mnie ten pseudo kominiarz (z podpisaną umową
    > w administracji) kolejny raz chce oszukać to powiedziałam mu, że nie podpiszę
    > tego co on tam do tego zeszytu wpisał. Na dodatek napisałam skargę do Sp-ni.
    > Ponadto nie rozumiem jak można być tak bezczelnym, żeby dla poprawienia sobie
    > parametrow przewiewu/wywiewu z wywietrznika kazać komuś otworzyć okno.
    > Mróz trzaskający np., a ktoś ma siedzieć przy otwartym oknie

    Ty chyba nie umiesz wyciągnąć ostatecznego wniosku - jak się uprzesz,
    to skończy się tak właśnie :)
    Nie tyle otwartym oknem, co nakazem wykonania otworu wentylacyjnego,
    którym zimne powierze będzie mozliwie "po przekątnej" przepływało
    przez cały lokal :)

    > wywietrznik trochę zadzialał? Co z tego jak może komin jest zapchany.

    Przy zbyt szczelnych oknach to "może" jest mniej prawdopodobne.

    pzdr, Gotfryd