  • Data: 2013-10-10 19:23:04
    Temat: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    WOJO wrote:
    > Pokaż mi proszę palcem, bo niedowierzam. :)
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    zmiany w konstrukcji mają być zgodne z projektem.
    W projekcie budynku stoi jak byk jakie okna mają być.

    dopisze, to co nie napisałem, bo odnosiłem się do postu animki
    Chodzi o wymiany okien w starych blokach, ktore z gory zakładały
    nieszczelnosc okien.
    Wiele administracji wprost napisało ze plastikowe okna nie spełniają
    wymagań projektu i nie mogą być montowane.