  • Data: 2013-10-10 19:22:15
    Temat: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:l36n9k$lop$1@node1.news.atman.pl...
    > Pokaż mi proszę palcem, bo niedowierzam. :)

    Jest projekt budynku (czasem sprzed 50 lat, ale jest) i teoretycznie
    powinno się remontować zgodnie z nim. A tam pewnie jest, ze okna mają być
    określonego typu. Plastikowych wówczas nie było, zatem musisz zrobić zmianę
    projektu. A jak zmieniasz, to już robi to ktoś z uptrawnieniami i powinien
    wiedzieć, czemu mają być nieszczelne.