    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Date: Thu, 10 Oct 2013 18:49:42 +0200

    news:6b56e200-b064-4752-b3fa-131f3569754d@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 10 października 2013 18:05:03 UTC+2 użytkownik Robert
    Tomasik napisał:

    > Komin ma działać przy zamkniętych oknach. Jeśliby w protokół wpisali, ze
    > działa tylko przy otwartych, to by oznaczała, ze nie działa prawidłowo.
    Znaczy uważasz że komin wentylacyjny ma działać przy zamkniętych szczelnych
    oknach bez nawiewników itp?

    Uważam, ze ma działać. U mnie w bloku powietrze do cyrkulacji było
    pobierane przez nieszczelne drzwi od klatki schodowej przykładowo. Ja mam
    świadomość, że cudów nie ma. Ale kominiarz po to idzie, by stwierdzić, że
    nie działa, jeśli nie działa, a nie po to, by wpisać że działa, choć nie
    działa.