  • Data: 2010-11-19 09:20:25
    Temat: Re: kolejne pytanie o radar ;-)
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ic5d4n$p78$1@news.onet.pl>, k...@a...pl says...
    > Po jakim? czasie przysz?a ponowna informacja, tym razem ju? z
    kserokopi?
    > ?wiadectwa legalizacji, ale tutaj ma?y zonk, bo wykroczenie mia?o miejsce w
    > kwietniu tego roku, a data legalizacji radaru to sierpie? tego roku. Czy
    > mo?emy by? upierdliwi i poprosi? o ?wiadectwo dotycz?cego okresu, w którym
    > pope?niono wykroczenie, czy sobie darowa?, bo to niczego nie zmieni (mo?e
    > nie mam racji i wa?ne jest najbardziej aktualne ?wiadectwo)?

    ?wiadectwo jest wa?ne przez jaki? okres, po up?yni?ciu którego trzeba je
    odnowi?, czyli wykona? odpowiednie badania, wzorcowanie itp. adekwatne
    dla danego urz?dzenia pomiarowego. To, ?e w danym momencie urz?dzenie
    posiada wa?ne ?wiadectwo nie ?wiadczy o tym, ?e je posiada?o w
    przesz?o?ci. My?l?, ?e mo?ecie wyst?pi? o ?wiadectwo wa?ne w chwili
    dokonania pomiaru. Chocia? my?l?, ?e takowe i tak b?d? mieli. Przys?ali
    Wam aktualne bo pewnie nikt na to nie zwróci? uwagi.

    P.