  • 111. Data: 2007-12-23 21:41:51
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 22:48:18 +0000, Seven napisał(a):

    > PRZECIEZ TO MOZE BYC NIEWIDOMY, NIEDOWIDZACY lub GLUCHONIEMY!!! Ale
    > jakby byl i nawet opozniony w rozwoju to I TAK nalezy go chronic na
    > starciu FIZYCZNEJ KONFRONTACJI 3-tony rozpedzonego metalu - czlowiek!!!

    Na co ona robi to prawo jazdy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 112. Data: 2007-12-23 21:44:53
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Seven" <...@z...com> napisał w wiadomości

    > do konca sowich dni nie przestawac myslec JAK ZADOSC-UCZYNIC RODZINIE
    > OFIARY
    > w nastepstwie TRAGEDII jaka SPRAWIL komus...
    Tego teraz uczą na kursach na prawko? To ja dziękuję za takie jeżdzenie. Ty
    lepiej pomyśl, że to Ty mogłeś kierować tym samochodem i dostać taką radę.

    --
    Pawełj

  • 113. Data: 2007-12-23 21:46:09
    Od: "Robert " <r...@N...gazeta.pl>

    Jebane blachosmrodziarze-mordercy

    http://wiadomosci.onet.pl/1656076,11,item.html

    tu też zabił....

    ograniczenie do 50 ale ich to nie dotyczy.... 150 na liczniku

    pewnie jeszcze skurwysyn miał CB....

    oby go szlag trafił w podobny sposób

  • 114. Data: 2007-12-23 21:50:29
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <X...@2...180.128.149>

    :

    > a czy jest OBOWIAZEK NOSZENIA LASKI???

    Myślisz, że jak będziesz pisał z CAPSem będziesz miał RACJE?
    Oczywiście, że nie ma takiego obowiązku, tylko czego to dowidzi?

    > Jak jedziesz 50km/h to zahamujesz!

    Jak będzie czarny lód (nie wszystkie samochody maja wskaźnik temperatury
    zewnętrznej) i ja będę jechał nieświadomy 50km/h to droga hamowania może
    wynieść nawet 50m. W normalnych warunkach z 50km/h auto jest w stanie się
    zatrzymać w 6-7m (droga hamowania), ale droga zatrzymania (mam nadzieje, że
    kolega je rozróżnia) będzie dłuższa dwukrotnie co najmniej. Wiec jeśli
    pieszy wejdzie na 10m przed jadącym przepisowo samochodem istnieje duża
    szansa że oberwie, a jeśli wejdzie powiedzmy na 4m przed samochodem to
    prawdopodobieństwo to graniczy już z pewnością

    > Tym bardziej, ze przepis wymaga takiego zachowania kiedy jest znak
    > ostrzegawczy o przejsciu dla pieszych.

    Czego dokładnie według Ciebie wymaga?

    > Tym bardziej, ze tam gdzie sa przejscia dla pieszych zwykle OBOWIAZUJE
    > OGRANICZENIE DO 50km/h - ale i tak WSZYSCY JADA >100 km/h !!!

    Nie wszyscy i nie wszędzie, nie uogólniaj.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 115. Data: 2007-12-23 21:52:27
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <fkmkt8$c25$1@nemesis.news.tpi.pl>
    pawelj <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > Słabo czytałeś.
    > Pan na Prawie Jazdy tak powiedział. Nie pisz nawet że tego nie słyszałeś
    > :-)

    Może i mówił, ale nie ma to odzwierciedlenia w przepisach ruchu drogowego.

  • 116. Data: 2007-12-23 21:53:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Motyliński pisze:
> [...]
    > szansa że oberwie, a jeśli wejdzie powiedzmy na 4m przed samochodem to
    > prawdopodobieństwo to graniczy już z pewnością

    To akurat co innego. Masz jechac ogolnie tyle zeby sie zatrzymac. Jak
    wolno jechac w normalnych warunkach 50km/h, a jest mgla ograniczajaca
    widocznosc, albo deszcz/snieg/lodowisko to wtedy nalezy jechac
    odpowiednio wolniej.

    Co nie zmienia faktu, ze pieszy nie moze wychodzic kiedy i gdzie mu sie
    podoba.

    --
    Mithos

  • 117. Data: 2007-12-23 22:04:22
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 14:22:55 +0000 (UTC), Seven napisał(a):

    > W Szwecji pieszy ma ZAWSZE pierwszenstwo

    potwierdzam, w Karlskronie poza przejściem dla pieszych stanąłem przy
    krawędzi chodnika, aby przepuścić jedyny jadący samochód, a to kierowca
    zatrzymał się i ręką wykonał gest że mnie przepuszcza.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-23 23:02:07

  • 118. Data: 2007-12-23 22:06:56
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <X...@2...180.128.149>
    Seven <...@z...com> m.in. napisał(a)::

    > W Szwecji pieszy ma ZAWSZE pierwszenstwo NAWET NA CZERWONYM (kiedy
    > przechodzi na swoim czerwonym to i tak ma pierwszenstwo).
    > Bylem - widzialem!!!

    Mówimy o Polsce.

  • 119. Data: 2007-12-23 22:25:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 21:41:51 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Na co ona robi to prawo jazdy?

    Na taczke dwukołową :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 120. Data: 2007-12-23 22:32:00
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <X...@2...180.128.149>
    Seven <...@z...com> m.in. napisał(a)::

    > Ta, jestem takim "oszolomem" bo miesiac temu bylem NAOCZNYM swiadkiem jak
    > kierowca ZABIL DZIECKO NA PRZEJSCIU!!!
    > Zabil MALA DZIEWCZYNKE przechodzaca na przejsciu na ul. KEN na Kabatach w
    > Wawie. TAKA TRAGEDIA DLA RODZICOW - DLA KTORYCH BYLA ONA CALYM SWIATEM!!!

    1. Bardzo proszę nie nadużywaj CAPS?
    2. Gdzie byli jej rodzice?
    3. Jaki to ma związek z tym postem?
    4. Przeczytaj Kodeks Drogowy