    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Date: Sun, 23 Dec 2007 22:50:29 +0100

    Witam,

    W poście <X...@2...180.128.149>

    :

    > a czy jest OBOWIAZEK NOSZENIA LASKI???

    Myślisz, że jak będziesz pisał z CAPSem będziesz miał RACJE?
    Oczywiście, że nie ma takiego obowiązku, tylko czego to dowidzi?

    > Jak jedziesz 50km/h to zahamujesz!

    Jak będzie czarny lód (nie wszystkie samochody maja wskaźnik temperatury
    zewnętrznej) i ja będę jechał nieświadomy 50km/h to droga hamowania może
    wynieść nawet 50m. W normalnych warunkach z 50km/h auto jest w stanie się
    zatrzymać w 6-7m (droga hamowania), ale droga zatrzymania (mam nadzieje, że
    kolega je rozróżnia) będzie dłuższa dwukrotnie co najmniej. Wiec jeśli
    pieszy wejdzie na 10m przed jadącym przepisowo samochodem istnieje duża
    szansa że oberwie, a jeśli wejdzie powiedzmy na 4m przed samochodem to
    prawdopodobieństwo to graniczy już z pewnością

    > Tym bardziej, ze przepis wymaga takiego zachowania kiedy jest znak
    > ostrzegawczy o przejsciu dla pieszych.

    Czego dokładnie według Ciebie wymaga?

    > Tym bardziej, ze tam gdzie sa przejscia dla pieszych zwykle OBOWIAZUJE
    > OGRANICZENIE DO 50km/h - ale i tak WSZYSCY JADA >100 km/h !!!

    Nie wszyscy i nie wszędzie, nie uogólniaj.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg