  • Data: 2005-06-30 12:20:07
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bardziej ażurowy. Najpierw martwiłes sie o to, ze dzieci będą przekladać
    > rece przez płot, potem, że pies przeklada pysk, teraz juz przeklada caly
    > łeb.

    poza tym sądziłem że wystarczy jak opisze problem nie wdając się w
    zagadnieniea rozmiaru siatki i psiego łba. nie sądziłem że wywiąże się
    dyskusja kto komu na dwa palce coś przez płot przełożył. chodziło mi tylko o
    to czy ten kojec może tam stać. jak może to koniec dyskusji a jak jest jakaś
    szansa zeby sąsiad go przeniósł to chciałem z niej skorzystać.