  • Data: 2005-06-30 12:34:22
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I zataczamy koło. Jestem mamą i dokladanie rozumiem Twoją troske ale aby
    > zapewnic bezpieczeństwo dzieciom, mozesz zrobic tylko dwie rzeczy -
    > uczulić dzieci, ze nie jest to przyjazny pies i zaby go nie głaskaly oraz
    > uszczelnic ogrodzenie we wlasnym zakresie, lub, co tez juz Ci sugerowano
    > wybudowac nowe, nie zamiast juz istniejacego, ale obok niego. Czy ten pies
    > ma jakas rase? Czy rzeczywiscie jest agresywny i np rzuca sie na plot, gdy
    > w poblizu są Twoje dzieci, czy po prostu dmuchasz na zimne? Jesli pies
    > jest duzy, agresywny, a ogrodzenie niskie i mało wytrzymałe to moglbys
> [...]
    tylko że jak czasem wypuszczą tego psa z kojca to biega po całym ogrodzie i
    do płotu nie podejdzie, a jak jest w kojcu w którym z dwóch stron są budynki
    furtka i z mojej strony siatka a kojec nie należy do dużych to naturalne że
    pies czasem wisi na płocie i jest zainteresowany tym co się tam dzieje. a
    TPZ to chyba warto poinformować bo strasznie brudno tam ma.

    Grzesiek