    From: "Grzesiex" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Wed, 29 Jun 2005 16:42:50 +0200

    > Twoje dziecko przełoży ręke na posesję sąsiada i dlatego sąsiad nie może
    tam
    > trzymac psa? No sorry, pewnie jestem mało wyrozumiala, ale zamiast
    > pieniaczyc sie do sasiada nie prosciej powiedziec dzieciom, żeby łap nie
    > przekladaly na drugą stronę płotu? I żeby odrazu zbić Twoje argumenty, ze
    > sie dzieciom nie da wytłumaczyć, zareczam Ci, ze się da - mam rottweilera
    > małe dziecko ...

    po pierwsze nie twierdze że nie może tylko pytam
    po drugie sie nie pieniacze do sąsiada tylko grzecznie spytałem czy nie
    widzi możliwości przeniesienia psa bo się boję o moje dziecko
    po trzecie zyczę ci zeby twój piesek raczek dziecku nie poobgryzał (wiem że
    charakter psa to w głównej mierze jego wychowanie ale jakoś nie bez powodu
    te psy są zaliczane do niebezpiecznych a i dzieci już mnóstwo pogryzły)
    po czwarte zobaczysz jak dziecko będzie miało 3-4 lata czy będzie cię tak
    słuchać i wierz mi że nieraz spróbuje tego co zabronione.
    pozdrawiam
    Grzesiek