  • 1. Data: 2004-06-28 17:54:03
    Temat: kodeks pracy - śmierć dziadka
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    Witam.
    Wygooglałem już, że w przypadku śmierci dziadka przysługuje 1 dzień wolny od
    pracy i tu mam pytanko:
    Czy ten jeden dzień jest płatny ?
    Jeśli jest płatny to w 100% ?
    Czy wypisując wniosek urlopowy trzeba dołączyć akt zgonu ? Czy może być
    kserokopia ?

    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 2. Data: 2004-06-28 19:01:46
    Temat: Re: kodeks pracy - śmierć dziadka
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "krzymek"

> [...]
    > Czy ten jeden dzień jest płatny ?
    > Jeśli jest płatny to w 100% ?
    > Czy wypisując wniosek urlopowy trzeba dołączyć akt zgonu ? Czy może być

    Jest płatny. Kserokopia powinna wystarczyć - oryginał do wglądu pracodawcy.

    por. par 14 i 15 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15
    maja 1996 r.w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz
    udzielania pracownikom zwolnień od pracy.Dz.U.96.60.281

    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2004-06-28 19:49:03
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>