  • 1. Data: 2004-06-28 12:40:33
    Temat: zciganie zadluzenia z PITu malzenskiego
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Mam zalegle mandaty do zaplacenia . Czy w tej sytuacji komornik ma prawo
    sciagnac kase z PITu malzenskiego

    Z gory dzieki za ewentalna odpowiedz.

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-28 16:45:59
    Temat: Re: zciganie zadluzenia z PITu malzenskiego
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zalegle mandaty do zaplacenia . Czy w tej sytuacji komornik ma prawo
    > sciagnac kase z PITu malzenskiego

    A jak sie sciaga kase z PITu?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-06-28 16:53:24
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    SQLwysyn w <cbpi0f$1lj7$5@mamut.aster.pl> zeznal:

    > A jak sie sciaga kase z PITu?

    wykazujac nadplate podatku ;-)

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?