  • 1. Data: 2004-06-28 16:33:58
    Temat: Dodatek Za Bron...
    Od: Paweł <u...@p...onet.pl>

    Witam mam pytanie pracuje jako pracownik ochrony fizycznej w firmie
    panstwowej. W trakcie pracy mam przy sobie bron palna oraz radiostacje. czy
    nalezy mi sie z tego tytulu jakis dodatek..? Za prace w warunkach
    niebezpiecznych, badz za szkodliwosc ..?

  • 2. Data: 2004-06-28 17:03:36
    Temat: Re: Dodatek Za Bron...
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witam mam pytanie pracuje jako pracownik ochrony fizycznej w firmie
    > panstwowej. W trakcie pracy mam przy sobie bron palna oraz radiostacje. czy
    > nalezy mi sie z tego tytulu jakis dodatek..? Za prace w warunkach

    Czy noszenie broni jest szkodliwe ? Chyba tylko wtedy jak wystrzeli w
    niewlasciwym kierunku ...
    ;-)

  • 3. Data: 2004-06-28 18:53:49
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    czy
    > nalezy mi sie z tego tytulu jakis dodatek..? Za prace w warunkach
    > niebezpiecznych, badz za szkodliwosc ..?

    tia, idz do szefa i powiedz mu ze sie nalezy to dlugo nie popracujesz.
    P.

  • 4. Data: 2004-06-28 20:55:52
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy noszenie broni jest szkodliwe ? Chyba tylko wtedy jak wystrzeli w
    > niewlasciwym kierunku ...

    Ale radiotelefonu, to już niekoniecznie. Z tym, że nie słyszałem, by to
    upoważniało do jakiegoś dodatku. Teoretycznie radiotelefon ma atest i ma być
    bezpieczny. W praktyce jego szkodliwość jest porównywalna z telefonem
    komórkowym, który w gruncie rzeczy działa na podobnej zasadzie. Czy
    pracownicy noszący telefony komórkowe mogą dostać dodatek za szkodliwe
    warunki pracy?

  • 5. Data: 2004-06-29 05:40:51
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > Czy noszenie broni jest szkodliwe ? Chyba tylko wtedy jak wystrzeli w
    > niewlasciwym kierunku ...
    > ;-)

    Przypomina mi się historyjka z wojska:
    -Panie K. wie Pan jak się strzela?
    -Tak jest panie poruczniku. Lufą w tamtą stronę.
    :-)

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.