  • Data: 2003-03-21 12:46:18
    Temat: Re: klopoty z bankiem
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AUran wrote:

    > ale skad mam znac data zaksiegowania operacji w banku? ja w wyciagach mam
    > tylko date wykonania zlecenia i jest ono bodajze zawsze 3 dni przed data
    > terminu splaty raty. dla mnie jest wszio ok.

    I to jest bez sensu. Jak bank czy inny kredytodawca moze domagac sie, aby
    pieniadze wplynely
    na jego konto przed okreslona data? W tepsie ostatnio mam nawet 3 miesieczne
    opoznienie w zaksiegowanych
    przelewach, ktore w terminie dokonuje.. Skad kredytobiorca moze wiedziec, ile
    czasu bedzie trwalo przesylanie
    jego pieniedzy miedzy roznymi instytucjami.. dzien. dwa - tydzien czy miesiac?

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc GG:812853