  • Data: 2003-03-22 11:18:09
    Temat: Re: klopoty z bankiem
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AUran" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b5ftoh$p46$1@news.telbank.pl...
    > , że nie wpłynęła
    > kosztami
    > windykatorów.
    > ---
    > jestem absolutnie pewnien, mam wszystkie kwity. najsmieszniejsze jest to,
    ze
    > kwota, ktorej domaga sie firma windykacyjna to 120 zl, z rozmowy
    > telefonicznej wywnioskowalem, ze sa to koszty obslugi mojego kredytu przez
    > rzeczona firme. widocznie robili porzadki w ksiegowosci i wyszlo im, ze
    > brakuje im tzw prowizji . do banku, w ktorym ktos kto przelewal im moje
    raty
> [...]

    Mógł nawalić bank, czy poczta za pośrednictwem którego dokonywałeś
    płatności, ktoś coś przeoczył, nie zaksięgował, pomylił się... dla samego
    siebie powinieneś to ustalić.
    Osobiście mnie się przytrafiło, że pieniądze dla mnie trafiły na inne konto.
    Był to zbieg okoliczności. Oddział mojego banku się przeprowadzał,
    przeprowadził się ze wszystkimi numerami a w poprzedniej lokalizacji
    powstała filia tego banku i oddziału z własnym nr rozliczeniowym. Mój
    dłużnik (Biuro Maklerskie) bez konsulatacji ze mną samowolnie zmienił moją
    prawidłową dyspozycję (nr rozliczeniowy banku) bo zasugerował się adresem
    moich poprzednich dyspozycji i forsa trafiła do kogoś innego i została
    zaksięgowana (!!)
    Po 3 tygodniach zacząłem szukać pieniędzy:
    w moim banku nic nie zdziałałem po za tym, że stwierdzili iż kwota nie
    wpłynęła
    biuro maklerskie stwierdziło, że wysłało pieniądze zgodnie z moją
    dyspozycją, więc mam szukać w swoim banku
    więc wysłałem jeszcze jedno pismo do biura maklerskiego i wtedy wyszło, że
    biuro maklerskie zmieniło nr rozliczeniowy na mojej dyspozycji, gdyż
    pomyśleli, że ja się pomyliłem - 6 tygodni nie mogłem dysponować swoimi
    pieniędzmi z winy biura maklerskiego, polubownie dali mi tylko % od lokaty
    30 dniowej wg stopy % mojego banku i tyle.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy GG: 268973