  • Data: 2003-03-21 14:33:08
    Temat: Re: klopoty z bankiem
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AUran" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b5ethl$797$1@news.telbank.pl...
    > 3 lata temu kupilem na raty rzecz x. okres splat wynosil 24 m-ce.
    sumiennie
    > przez 20 m-cy sam dokonywalem przelewow na konto banku. na ostatnie raty
    > dokonalem w banku zlecenia stalego. bank mial automatycznie dokonac
    > ostatnich 4 wplat. po m-cu zadzwonili do mnie z firmy windykacyjnej, ze
    bank
    > opchnal im moje zobowiazanie z tytulu towary kupionego na raty.

    Wygląda na to, że bank im sprzedał dług, który nie istnieje - sprawdź, czy
    bank w którym ustanowiłeś zlecenie stałe np. nie odrzucał Twoich przelewów,
    czy na pewno wpisałeś poprawny numer konta i czy nic nie wróciło do Ciebie.
    Jesli nie - jesteś czysty i niech firma windykatorska pałuje się z bankiem.
    Acha, sprawdź jeszcze w centralnym rejestrze dłużników, czy Ciebie tam nie
    ma - jesli jesteś - zarządaj sprostowania i stosonego zadośćuczynienia ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab