    From: "mr.all" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Date: Sat, 11 Nov 2006 18:26:04 +0100

    Użytkownik "kam" <x#kamq43@
    > czyny są dwa, bo dwa razy przekroczył dopuszczalną prędkość, a między
    > tymi dwoma zdarzeniami był moment, w którym jechał zgodnie z przepisami
    > (czy też stał), który przerwał ciągłość czynu

    Ale to wie kierowca - nie fotoradar, czy policjant.

    > a ile będzie mandatów - to zależy, bo jest cytowany już art.9§2 kw

    Zalezy od interpretacji zdarzenia, prawdaz?

    > jw

    Ale to wie kierowca - nie fotoradar, czy policjant.

    > tym razem czyn był tylko jeden - raz przekroczył dopuszczalną prędkość
    > tylko zostało to dwa razy zarejestrowane

    Fotoradar nie wie jak jechal kierowca miedzy oboma fotkami.
    A tu rejestrowane sa rozne wielkosci przekroczenia...
    Zrobmy bardziej drastyczny przyklad.
    Za drugim razem przekracza predkosc o 44,6 km/h.
    Za ktora fotke dostanie mandat?

    > czyn polegający na przekroczeniu prędkości nie zostaje dokonany w
    > momencie gdy zostanie zarejestrowany (np. przez fotoradar), a ciągnie
    > się od momentu gdy przekroczyłeś prędkość do chwili gdy zwolnisz na tyle
    > że jedziesz zgodnie z przepisami

    Skad fotoradar ma to wiedziec?

    > oczywiście jeśli będzie to przekroczenie prędkości związane z
    > niezastosowaniem się do znaku, to każdy znak i jego zignorowanie będzie
    > rozpoczynać kolejny czyn

    No to taki przyklad:
    Ograniczenie. Krzyzowka. Powtorzenie ograniczenia.
    Do krzyzowki jeden mandat. Po krzyzowce drugi, tak?

    --
    --pozdr.czes