    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kaucja za mieszkanie
    Date: Tue, 22 Feb 2005 12:22:30 -0600

    h...@h...com wrote:
    > w kwocie ktora placimy kazdego 4. miesiaca, sa juz pieniadze
    > na "prad".

    no to teraz niech się odwali.

    > ok, ale gdzie z tym moge isc?
    do sądu

    > tak w ogole nasza 4 nie miala zadnej umowy
    > na mieszkanie.
    nie szkodzi, ale mieszkaliście
    pytanie co powiedzą pozostałe osoby na rozprawie?
    jak powiedzą, że umowa była taka, że miesięcznie płacicie tyle i tyle i
    w tym są rachunki za prąd i te sprawy to raczej sąd temu uwierzy
    chyba, że wszystkie skłamią, wtedy będzie 4:1

    > slyszal, ale z jej strony tez pare slow padlo.
    no to w razie czego zrób to samo, raczej nic z tego nie będzie.

    > i? :)

    piszesz do sądu pozew przedstawiając sytuację, i sąd albo ci rację
    przyznaje, albo nie. Jak tak, to dostajesz wyrok, jak nie odda, to
    idziesz do komornika.

    A w ogóle to ja się zastanawiam, czy on płacił podatek od pieniędzy,
    które mu dawaliście. nie sądzę.
    Jeden telefon do US wystarczy, żeby mu przez najbliższe miesiące było
    mocno gorąco.