  • Data: 2005-02-23 10:09:59
    Temat: Re: kaucja za mieszkanie
    Od: h...@h...com szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. mieszkaliście bez żadnego zysku dla właściciela, pokrywając
    > jedynie opłaty eksploatacyjne?
    > Renata

    a jak jest z tym potwierdzeniem przelewu?
    czy moze on byc dowodem w sadzie ze faktycznie zaplacilem kaucje?

    tzn bo ta osoba niby nie potwierdzila "odbioru kaucji" ani
    nie mam na pismie ze "kaucja ma byc zwrocona tego i tego dnia"
    - po prostu podczas rozmowy umowilismy sie ze kaucja
    zostanie zwrocona przy wyprowadce (pod warunkiem uprzedzenia o tym
    na miesiac przed - co tez zrobilismy) - mam na to swiadkow
    (pozostale 3 osoby mieszkajace)

    czy sam przelew, na ktorym widnieje jej nazwisko, adres zameldowania,
    a przelew jest nazwany "kaucja za mieszkanie", moze byc dowodem??

    czy moge postawic tak sprawe, ze jesli nie zgadza sie na oddanie mi
    kaucji, to ja wnosze sprawe do sadu, ona wtedy bedzie musiala przedstawic
    rachunki z ktorych jasno wynika ze w okresie uzytkowania komputera
    (tzn bo komp zakupilem dopiero po jakims czasie) wzrosly rachunki??

    bardzo prosze o porade!! :)

    pozdrawiam,