  • Data: 2004-07-20 07:54:18
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    - pisze:

    > I ja tak myślałem ale kula w płot...:( chyba sprubuję im wyslać tą kartę
    > listem poleconym , może nie zginie.
    > Dam znać jak sie sprawa zakonczy.

    prowadzilem kiedys taki "dochodzenie"..
    Ktorakolwiek droga nie pojdziesz,
    i tak dojdziesz do uslugodawcy, bo to on nie che zrealizowac uslugi, gdy ty
    ZAPLACILES za karte.

    Dochodzenie sie ze sprzedawca jedynie przedluzy sprawe..
    ALe karty bym nie wysylal.

    Napisalbym pismo, ze nabylekrarte o numerze ...
    na ktorej .......
    i co w zwiazku z tym proponuja..

    Mnie powiedzieli telefonicznie,
    ze jesli klient ma zarejestrowany telefon,
    to mu podadza wlasciwy numer "zdrapki"

    Boguslaw